Lördag...

Lördagen bjöd på ett Allum besök med lite shopping. Jag fick välja ut min julklapp som nu ligger så fint inslagen under granen, Jimmy köpte sig 3st t-shirtar och lilla Wincents juklapp skulle även inhandlas, men efter 20 min i BR kön sa kassörska att bollarna var slut. Så nu vet jag inte riktigt hur man ska få tag på dom. Får ringa runt lite och kolla annars får vi köpa något annat, men bollarna var juh endå den bästa klappen.

Efter Allum åkte vi hem och gjorde i ordning oss inför kvällen partajj. På Tisdag fyller Anna 25 och detta firades igår i nya huset. Vid 18 tiden lämnade vi av Alissa hos mormor och morfar, i samma veva kom Krille, Elin och Paul innan det var dags för den lååånga promenaden upp. Som tur var fick vi åka bil eftersom puppin var nykter.
Väl på plats hade både Anna och Magnus gjort jättefint med ballonger och gottigott. Vi hade en jättefin kväll, det var jättebra ordnat allt, kanonkalas! Tårtorna var dessutom JÄTTEGODA, mums!











Och så har vi lite kort på PUPPIN!!!


Stackars liten, han ville inte vara med på några kort men så var jag dum och tog en massa ändå.
Jag skulle tydligen få ångra detta, men vi får väl se hur det blir med den saken ;)

Efter Annas kalas var Paul snäll och körde oss till Mcdonalds, där hade dom inga handskar på sig när dom gjorde hamburgarna och Elins pommes var helt vita och smakade potatis.
Paul gjorde sig en egen specialare...

Efter lite mat i magen åkte vi hem och nanade så gott.

//Jessica 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback