ULLARED!

Igår, söndagen den 6 december 2009 begav vi oss av till det berömda varuhuset. Det började med att vi fick ställa oss i den gigantiska kön innan öppning, sedan var det shoping shopping shopping som gällde. Men jag har en förmåga att inte handla så mycket när jag är där. Det blev två påsar och mest bara skit som fick följa med hem. Prylar som man lika gärna kunde leva utan. Jag förstår verkligen inte familjen i Ullared- serien som handlade för ca 50 000, jag hittar knappt grejjer för över 3000. Jag är väl en aning kräsen när det gäller mycket oxå kanske, jag köper tex inga kläder till Alissa där, det köper jag hellre i vanlig klädaffär, lite dyrare men MYCKET snyggare! Visst kan man hitta fynd i klädväg på Ullared oxå men jag brukar inte ha tur i sånt.



Visst ser det lite ut när man väl packar upp...

Detta handlade jag;
4st PIPPI filmer
3st paket disktrasor
Gråa leggins
2st pyjamas till Alissa
Rosa dregglis
Snobben trosor
Sport strumpor
2 pack nappar
NAM nappflaska
Baby duschcreme
Baby bubbelbad
Baby tvättlappar
Elvital Shampoo & Balsam
TREsemme shampoo & Balsam
Flytande tvål
Tandkräm
Fryspåsar
3st chokladkakor
Ischoklad
Chokladtomtar
Flera scrapbook kit med tillbehör
Julklapp till Alissa

Det fanns en hel del HELLO KITTY prylar också, men jag köpte ingenting. Visst, jag tycker Kitty är sött men det får inte gå till överdrift, nu får det räcka.
SÅ SNÄLLA KÖP INTE MER KITTY TILL LISSEN, HON HAR SÅ DET RÄCKER OCH BLIR ÖVER...haha!

På vägen hem svängde vi förbi Freeport så jag fick köpa mitt I som fattades, blev även 6st nya tabletter från DIXIE och en "påse" för blöta handukar och en "påse" för blöta badkläder när vi är iväg och badar, väldigt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback