Bara lite sådär...

Eftersom det ändå blev en sväng till Allum kunde jag bara inte motstå att spendera lite pengar...

 
Pyjamas i liten liten storlek som ska med till Östra.

 
Tunna blommiga byxor, sååå söta. Men Jimpa tyckte tyget såg ut som mormors gamla gardiner.

   
Jimpas inköp *hihi*

   
Vi struntade i badbalja och köpte bara sitt/ligg delen så badar vi henne i badkaret istället.
Easy Shavin från RFSU, syster hade provat och var supernöjd med resultatet...då måste jag mä prova.
Åsså söta små strumpisar. Rensade nämligen i strumplådan igår och fick slänga hälften :-/


Jimpa hittade ett par PUMA byxor och ett armband.


Mitt efterlängtade tvättställ. Har bara haft en hur länge som helst.


En present till mamma. Hon har velat ha en yogamatta ganska länge nu men eftersom dom kostar röööv så har hon inte köpt någon, tur att hon har en så snäll dotter ;D

Det var väl allt! Eller nääää....

 
Babyphone ifrån TOPCOM, kan va bra å ha.


Nu är det snart BF-dag, några minuter kvar. Jag ska ta hjälp av Jimpa och testa lite igångsättningsknep jag fick av Martina nyss. Vi får väl se om det funkar ;)
Tjing så länge!



Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

gud så söta pyjmaser..

Såg dig idag, men hoppas inte jag ser dig imorgon, för vill att din lillflicka ploppar ut idag... hihi

2009-06-16   22:12:32    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback