Regn, shopping och mitt dåliga minne!

Jag låg kvar extra länge i sängen idag, det är juh så mysigt när det regnar å smattrar på altanen. Hade lite planer på att besöka ikea idag...men nu när det regnar så har jag ingen lust att hoppa ur pyjamasen, eller Jimmys mjukiskläder menar jag...min pyjamas har inte passat på flera månader. Får se om jag åker lite senare kanske...

Igår hade jag Tessan på besök hela dagen, hon kom vid 12 efter hennes körlektion, sen satt vi å tjöta till 15...då somnade hon och jag passade på att åka iväg till Allum. Tänkte köpa Jimpas parfym som inte säljs i Sverige längre men har hört att den skulle finnas på Åhlens...näää, den var slut *faaan* Så jag blev lite sur och åkte till Backaplan. Skattepengarna trillade juh in igår, någon mer som har fått?? Köpte en babysitter och flaskborste. Blev tipsad av Emma att teddykompaniet hade lite bra stuff så det blev även en spelnalle och napphållare. Ganska smart att napphållaren är i tyg som Emma sa =)
När jag kom hem vaknade Tess och vi kom på att pizza hade smakat smaskens. Så ringde Jimpy och bad han köpa med sig hem efter jobbet. Jisses va gott det var! Klockan blev 19.30 och Tess gav sig iväg till jobbet, jag å Jimpy dog i soffan. Det var min tisdag det.





Just det, glömde berätta om mitt kassa minne.
Jag kanske börjar bli gammal och senil eller så har mitt minne börja svika under graviditeten. För några veckor sedan ringde min tandläkare och ville boka upp en tid. Jajjemen, den 8/6 kl 08.40 blev det. Trodde jag hade stenkoll men tydligen inte, i måndags kväll när jag borstade tänderna kom jag på att shiiit, det var ju idag. Hur i allans leverkastruller kunde jag glömma. Har juh inte så mycke å hålla koll på direkt. Det är samma sak med mina BM-besök som jag kommer på att jag ska till i sista sekund typ. Segt att det är tandläkaren jag missade, vågar inte gissa på hur mycke det kommer kostar. Går hos en privat...så antar det är något dyrare å missa än hos folktandvården.
Imon har jag BM-tid kl 12.00, hoppas jag inte glömmer. Ni får påminna mig ;)





Kommentarer
Therese-mamma till Tim

Vilka finna grjeor du fick köpt med dig hem.

Hoppas att all är bra med dig å magen?

Själv så är man sjuk är jätte förkyld.

ÅÅ snart så är de dax för dig att föda, är du jätte närvös nu?

kram å puss Tess

2009-06-10   16:25:28    http://cutetess.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

Va kul att du hittade nåt från teddykompaniet. Ja mjuk napphållare e kanoners!!!

Fin babysitter också!!

De där med dåliga minnet känner jag igen. Jag har påminnelser i mobilen....hehe

2009-06-10   16:30:45    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback