Ullared...

Fredagen spenderades i detta gigantiska varuhus. Jag befann mig i 85% av tiden på babyavdelningen och det slank ner lite allt möjligt i vagnen. Bla en amningskudde som jag egentligen INTE skulle köpa...men nu äger jag en ROSA! Amningsinlägg, tvättlappar, salvor, babyolja, puder och en nalle puh bröstpump fick jag oxå med mig hem. Testade förövrigt pumpen när jag kom hem och F***N vad den sög...haha!
Fanns även en hel del annat som man hade velat köpa men eftersom vi var 4 i bilen och åkte med mammas lilla S40 så blev det inte så mycke mer som fick plats. Var tänkt att vi skulle ta våran V70 från början men Jimpa (som inte kan vänta) hade redan satt på sommardäcken och eftersom hela Göteborg var snötäckt beslöt vi oss ganska snabbt för att ta en annan bil. Jag får helt enkelt åka tillbaka en annan dag när man kan lasta lite mer och fortsätta shoppingen. =)

Nu är monken hungrig så det kanske är dags att börja med middagen. Det blir sweetchilli-stekt fläskfilé med pommes och bearnaisesås *mums*




Kommentarer
Emma

Den bröstpumoen har jag med. Kanon!!! Ja men visst e de sjukt att man bor på babyavdelningen...hehe

2009-03-28   18:35:08    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback