Vi väntar en liten tös!

Imorse var jag nervös, vi skulle ju kolla om lilla monken bar på en snopp eller snippa. 10.30 hade vi tid på Mama Mia. Åkte hemifrån i god tid, redan 09.30 men när vi kör ut på norrleden kommer jag på att...ahh just det Jimmy, bilen låter lite konstigt i vänster framvagn. Så var det bara att vända tillbaka och byta bil. Vi var även tvungna att ha kontanter eftersom dom inte tar kort, så det blev en sväng förbi bankomaten oxå *suck* När vi väl kom fram till Carlanderska där Mama Mia ligger var det bara att slå sig ner i väntrummet och vänta. Så himla mysigt ställe, ganska stor skillnad om man jämnför med MVC i Kärra...
Barnmorskan kom och vi fick följa med till världens största rum...jag skojar inte! Hennes "kontor" var säkert 50kvm stort! Sedan börjar undersökningen =) Det var så himla kul å få se våran lilla bebis på den stora tv-skärmen. Efter att hon hade mätt allt och orienterat sig låg lilla monken så knasigt med benen att man inte såg var det var. Fick puffa lite på magen, sedan lyckades hon få en lucka mellan benen och sa att det är en liten
F L I C K A. Hela jag sken upp som en sol. Synd att mormor hade beställt en pojk...mohahaha!
Vi fick även en inspelning på hela undersökningen på DVD.



Kommentarer
Zatu*

Åååh jag sa ju det =) va roooligt!

Nu får vi boka en dag och shoppa bebiskläder eller va säger du ;)



Kram på er!!

2009-03-19   16:51:20    http://zatu.blogg.se/
Emma

grattis vännen!!!!

2009-03-19   20:30:17    http://fantasiemma.blogg.se/
Jessica

Tack tjejer! <3

2009-03-19   21:35:56  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback