Vilse i Göteborg...

Idag var jag uppe med tuppen vilket gör att jag lätt skulle kunna lägga mig för natten redan nu. För några år sedan var det tvärtom, man sov fram till 13 (om man kunde) och la sig sent in på natten. Det kanske är ett tecken på att man börjar bli vuxen när man somnar efter bollibompa ;)

Har haft en ganska lugn dag. Åkte in till kontoret på Avenyn och träffa B för att fixa med lite papper och efter det bestämde jag mig för att ta en promenix på stan. Det var ett tag sen kan man säga, kände knappt igen mig. Jag visste inte att dom hade öppnat en Åhlens på Vallgatan...?! Fick köpt två saker som jag hade behövt för lääängesedan. En ny plånbok  från ÅHLENS då min gamla har kastat in handuken *snyft* och en allmenacka från ORDNING OCH REDA.

Ikväll blir det Stockholm-Arlanda på tv3...tjohooo! Är helt fast efter bara ett avsnitt och det kan juh faktiskt bero på att man själv jobbar på Landvetter flygplats. Att arbeta på en flygplats är helt fantastiskt kul...jag älskar mitt jobb! =)

Kommentarer
Zatu*

ååh jag älskar att du bloggar =) Jätteroligt att läsa wihuuu!



Puss

2009-03-13   08:40:22    http://zatu.blogg.se/
Zatu*

Och så slutade hon blogga lika fort haha ;)

2009-03-16   18:05:36    http://zatu.blogg.se/
Emma

Härligt att du uppdaterar nu en massa :)

Kul att bebben mår bra i magen.

Vi e nog lika beresta i stan, för jag hade missat att Åhlens öppnat där också...hehe

kram från grannen

2009-03-18   11:08:24    http://fantasiemma.blogg.se/
Jessica

Zatu; Jag lovar å skärpa mig ;)



Emma; Åhhh braaa! Trodde jag var ensam om det. Man kanske skulle åka in till stan lite oftare men trivs juh så bra här ute på landet..haha!

2009-03-19   14:03:14  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback