091109

Har haft en helt underbar dag med min lilla lisfis. Vi har lekt i gymmet, busat, skrattat och tränat på att stå. Hon är så himla duktig och jättestark i benen...tror våran lilla dam kommer ta sina första steg ganska tidigt.
När pappa ibby kom hem åkte jag iväg till b-plan och lämnade tillbaka en klänning på MQ. Passade även på att springa in på KappAhl och hittade en söt liten pyjamas till Lissen. Fanns massa fint inför jul och nyår, våran sessa kommer vara så fin. Längtar massa tills jag får köpa hennes outfit ;)


Eftersom jag har Coop- MEDMERA kort fick jag 25% rabatt ;)



När jag kom hem hade Jimmy lagat en smarrig middag, thaigryta med ris.



Under Ullared blev jag sugen på något sött så jag gjorde lite äggtoddy under pausen.
*Gott*


//Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback