Dåligt Jessica!!!

Nu klagar den där älgen (Charlotta) på mig, jag uppdaterar tydligen för sällen. Och visst det kan jag ganska ordentligt hålla med om, mycket dåligt av mig...så förlåt mina kära läsare! Men jaja, sånt är livet... ;) HAHA!

Jag har haft 2 väldigt häktiska dagar, med mycket strul och åkande fram och tillbaka. Just nu har jag lite och pyssla med, men lovar att berätta mer lite senare ikväll.

Idag är det förresten bara 1 vecka kvar till att jag och Emma ska till Scandinavium och titta på våra idoler. Såg nu även att Westlife kommer uppträda, fasiken vilken grym kväll vi kommer få!!! *längtar*

Se ya later!

//Jessica


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

ja du e dålig på att uppdatera, men det får du ta igen genom att göra 2 -3 inlägg per dag sen.... hehe



Ja shit vilken kväll alltså :) Jag längtar såååå... om en vecka precis sitter vi där på våra platser o inväntar allt...hehe

2009-11-27   19:14:04    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback