Det kliar i fingrarna!

Nu är det verkligen "jul" i varenda affär, och jag kan nog inte bli mer sugen än såhär på att oxå placka fram pyntet, det blir juh så himla mysigt. Men det känns fortfarande lite tidigt. Nästa helg har vi ganska mycket att stå i iom Alissas namnceremoni men ska nog försöka klämma in någon timme till att fixa lite. I lissens rum har jag redan tjuvstartat lite, en stjärna hamnade i fönstret igår.



Nu kommer snart Alissas favoriter Krille & Elin, och jag ska snabbt ner till ICA och köpa lite tsatsiki till middagen. Idag severas det grekiskt, stefado. Så jävla gott!!!

//Jessica


Kommentarer
Elle

Mysig stjärna.



Ja dom är jättebra. För man kommer verkligen objektet nära. Jag tycker om att gå riktigt nära blommor och små detaljer m.m.

2009-11-21   17:57:02    http://ellec.blogg.se/
Charlotta

Jag försöker göra alla julkort själv, men jag har inte riktigt julstämningen än. Måste göra som du och gå i stan! Du hade nog tyckt att det var kul att göra egna julkort.

2009-11-21   22:51:36    http://lottalemon.blogg.se/
Martina

Ja visst är det svårt att hålla sig med jul grejerna. Förra året satte jag upp en helg för tidigt bara för ja skulle föda på 1 advent. va ju tur för mig för savanna kom ju tidigt. Men håll ut det är inte långt kvar nu.

2009-11-22   09:41:00  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback