Alissa fick umgås med en 07:a idag!

Godkväll.
Vad gör ni i höstmörkret?

Dagen har mestadels spenderats hemma pga vädret. Det har juh både regnat och snöat, suck!!! Vid 15 tiden börajde jag med middagen. Idag blev det bara ett ihopsläng av det jag hittade i kylen. Potatis, morötter, lök, purjulök och paprika. I frysen tog jag fram en påse med kyckling. Vad tror ni jag fick ihop av detta?! Med lite buljong, fond och soya blev det en himla smarrig soppa...mums!



Efter lite mat i magen tog jag med mig Lissen och åkte hem till Annie, Elins syster. Där fick vi ÄNTLIGEN träffa Emmy (2½ år) och hon var nog något av det sötaste jag sett. Kan inte tänka mig att lilla Alissa kommer bli så stor och prata sådär gulligt, men nu vet jag vad som väntar ;) Elin satt alltså barnvakt och det var så kul att vi fick komma förbi och hälsa på. Fikade på gott kaffe och chokladkaka, sedan visade Emmy alla sina fina leksaker =)



//Jessica


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Saknade dig idag :(

Men shit att det snöa... bläää!!

Ja tänk när de börjar prata mer o ska gå på dagis o allt...hehe

2009-11-10   22:21:47    http://fantasiemma.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

glömde svara på vad jag gör...

jag bloggar ;)

kom hem från en härlig kväll i scandinavium... satt o drömde mig bort till IDol lite...hehe

2009-11-10   22:54:31    http://fantasiemma.blogg.se/
zatu

Nu har damen börjat blogga igen ;)

Antog att Jessica ville veta detta hihi



Kraaamis <3

2009-11-11   00:02:35    http://zatuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback