Första dagen på den nya veckan...

Idag har vi haft Alissas kusin Wincent och faster Jenny på besök.
Det var jättetrevligt att ni kom förbi ♥



Alissas nya bollar tyckte Wincent om, speciellt att hälla ut alla på golvet, haha!
Vänta du bara lilleman, tomten kommer snart med bollar till dig med ;)

När Ibby kom hem från jobbet passade jag och mammsen på att åka ner till Ikea. Jag har vart så sugen på bordslamapan "SMÄRT" ganska länge nu, den hade nog passat ganska bra i vardagsrummet. Men som vanligt blev jag lite för feg när jag väl stog i valet och kvalet. Men det blev iaf lite annat smått och gott.

SMÄRT Bordslampa
SMÄRT 199:- Visst är den liiite fräck! ;)



Nu är det inte långt kvar till Paradise Hotel, någon som följer den?
Tv6 22.00

//Jessica


Kommentarer
Johanna Friberg

Javisst jag följer såklart Paradise Hotel. Andreas som är med är god vän till mig och även Emil. Så de är klart vi följer de. Haha. Grymt kul. Puss Johanna och Liv. Hoppas ni mår bra!

2009-11-17   09:19:57  
jenny

Tack själv för att vi fick komma.

Var jätte trevligt och en jätte god sallad.



hoppas vi ses snart igen :-)



massa kramar

2009-11-17   13:00:46  
Jessica

Jasså, antar att ni hejjar på honom ;) Då kanske ni vet hur det gick för han???? Haha, nää...skoja bara! Men jag hörde en liten fågel viska att du möjligtvis hade varit tillsammans med denna gosse?!

Kram på dig och Livan!

2009-11-17   23:12:33    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback