Måndag...

Idag vaknade en trött Jessica upp av en pratande Alissa, hon har nämligen kommit på att man kan prata väldigt HÖGT, och detta är ingen fröjd för öronen så tidigt på morgonen :D Men men, så är det och värre lär det bli, haha.
Denna dagen har vi tillbringat hemma, vi har busat, myst och bara varit. Himla härligt! När Jimmy kom hem käka vi lite middag, Alissa fick smaka på 5 mån mat, grönsaker med kalvkött. Åkte sedan ner till Media Markt, och inte heller där hittade jag skivan jag är på jakt efter, var hittar jag Kärleksånger till ett barn???. Men blev istället 2 filmer, Transformers 2 och Pippi Långstrump.
 



//Jessica


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

jag vet faktiskt inte vart du kan hitta den. Kan se om jag ser den i Ullared nästa g¨ång,

Mys mys är gött!!!

2009-11-24   14:02:34    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback