En sväng på Allum...

Igår den 24/11 skulle jag hämta ut halsbandet vi har beställt till Alissa med hennes namn på, men som vanligt är det aldrig klart när det SKA vara klart. Jag älskar verkligen SMYCKA, dom har så otroligt mycket fint, men deras sevice är kass! Jag gjorde ett halsband till mig dagarna efter Alissa föddes med hennes namn och födelsedatum, men har lämnat in det 3 ggr nu eftersom färgen (vaxet) har lossnat. Och betalar man 800 spänn för ett halsband så förväntas man väl slippa sånt?!
Jaja, vi får väl se när dom ringer och vi kan komma och hämta Alissas halsband, vi ska juh liksom ha det på söndag och det var vårat ända krav när vi beställde det. Är det inte klart denna veckan, då JÄVLAR!

Men när jag ändå var på Allum fick jag köpt årets första julklapp till Jimmy, han kan dock se vad det är...haha!!


Nu får den stå och läska lilla ibby ända fram till Julafton, moha!
Jack Daniels whiskey "karameller" KAHLS 119:-


Kruka DIMODA 29:-
Växt DIMODA 49:-


Hämtade ut mitt smycke som fick fyllas i...

Köpte även ett par små söta rosa skor till lisenfisen som hon ska ha på söndag!
(Kort kommer på söndag i sin helhet med outfiten)

Efter lite shopping svängde jag förbi SATS och körde lite i gymmet, sedan hem och mysade ner mig i soffan med min älskling och tittade på Transformers 2, självklart ihop med en STOOOR gottiskål.


Joda, filmen var bra men diggar nog 1:an liiite mer faktiskt.

//Jessica


Kommentarer
Jimmy

Ha Ha först träna sen godis hmmm gött att vi brände kom kalorierna efter filmen he he pössar

2009-11-25   15:40:42  
Elin

Hej på dig gumman. Jag kan lätt rekommendera Mañana. Och du vet att vi gärna passar Lissen någon kväll! :)

längtar tills på lördag och Söndag. men jag har jätte svårt med den grejen jag ska göra du vet :( men det ordnar sig. :) kram

2009-11-25   16:17:38    http://ellielack.blogg.se/
Charlotta

Tack för det fina du skrev i min blogg. Jag älskar att pyssla, speciellt vid jul. Men du är väl minst lika pysslig...du fixar och donar och du har det så fint hemma. Jag måste ju faktiskt komma på besök!

2009-11-25   23:23:46    http://lottalemon.blogg.se/
Charlotta

Nu e jag lite besviken på att din blogg inte uppdateras så ofta längre!

2009-11-26   22:46:03    http://lottalemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback