Lite allt möjligt...

Idag vaknade både jag och Alissa upp av att det klingade på dörren, det var mormor Enrica som ville hälsa på. Vi åt mumsig frukost som mamma hade köpt med sig och även lilla Alissa fick något (som vanligt) ;) En ny leksak och Hello Kitty plåster.




När vi sedan var mätta och belåtna åkte vi till Angereds centrum och jag kunde hämta ut mitt Libero-paket på Lindex. Alltid spännande med gratis-reklam :)



Efter Angered åkte vi vidare till Allum. Där fick jag tag på ett ljus och en "ljushållare" till på söndag (en liten hemlis vad det ska användas till) men blev iaf glad att jag äntligen hittade vad jag sökte. Igår på Ikea hade dom inte alls vad jag sökte på den fronten.
Köpte även en mössa jag spanat på väldigt länge, ända sedan jag var med Emma och Oliwer på POP. Men nu blev den min, eller Alissas rättare sagt och den är sååå fin.
(Orsaken till varför vi åkte till Allum kommer i nästa inlägg)


Min fina lilla liss i sin nya mössa!

Nu under kvällen har Jimmy vart iväg och fri-tränat medans jag har fixat med massa smått och gott inför Alissas stora dag. Har självklart även kollat på idol.
Under reklamen fick jag upp ljusstakarna i vardagsrummet...


Dessa stjärnor köpte jag på MIO förra året och tycker dom är supersnygga, men attans vad dom glittrar. Det kanske inte syns så mycket men mina händer var helt täckta efter att jag satte upp dom, glitter öööverallt, buhu!


Måste även lägga upp lite kort på Alissa när hon lekte i papperskorgen förrut medans pappa Jimpy betalde räkningar.

 Står upp helt själv och håller sig i papperskorgen, dregglar gör hon oxå! ;P


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

kul me presenter :)

Ja de mössorna e såååå fina. Alissa blev bara sååå fin i den ju...

hehe kul me glittret.

Jag har inte hittat våra adventsljustakar i allt flyttkaos än...hehe

2009-11-28   13:16:44    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback