Vårat fredagsnöjje...

Idag har jag och Lissen haft en riktig slappardag. Vi har sprungit runt här hemma i pyjamas och bara myst. Vid 14.30 gick vi ner och la oss, somnade bägge två och sov fram till 16.30. Då vaknade iaf jag av att Alissa låg och tittade på mig. Så brukar hon göra och jag kan inte låta bli att undra vad hon tänker...! Gud vad jag älskar min dotter!

Nu under kvällen har vi haft Alissas faddrar på middag, det är alltid lika trevligt när dom kommer. Vi åt sjömansbiff, efter det pannacotta och till idolerna chips av alla dess slag. Det var smarrigt!







Nu hoppas jag vi får träffa Emmy snart, hon verkar juh hur go som helst!

Nu hoppar vi i säng!
Natti natti!


Kommentarer
Elin

Tack för en helmysig kväll!! Klart du ska får göra. Ska ordna så att du får träffa henne snart :D kram kram

2009-11-07   06:43:15    http://ellielack.blogg.se/
Annette

Hej..Hallå kan man få receptet på eran efterrätt..

Den ser ju jätte god ut..

Älskar er , saknar er så mycket..Kramiz

2009-11-07   10:00:31  
Emma, Oliwers mamma

mums va gott allt ser ut.

Ja ibland vill man verkligen veta vad det tänker på.

2009-11-07   10:57:13    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback