FD & Gladius!

Hej allihop! Jimmy in da house som gästbloggar här ikväll. Tänkte berätta lite om min första farsdag som pappa.
Då jag var ute på stan igår med sen hemkomst och läggdags som följd, var jag ganska trött imorse. Mitt uppvaknande var av den blöta sorten med en stor dreggel/snor puss av min underbara dotter. Därefter fick jag två fantastiska presenter som lissen och Jessi förberett. Ett kort och en fin haklapp som hon ska ha när pappa matar henne. Ni e underbara. Nu blev det dags för kaffe och frukost (pepparkakor) innan Magnus och Anna hämtade upp mig för lite flytt hjälp. En tripp till Fotö blev det och ett lagom flyttlass, gött med lite morgon gymnastik. Sen bar det iväg till pappsen för att fira honom med lite middag, underbart gott. Alltid lika kul att träffa pappa, tyvärr blir det inte så ofta som man skulle vilja. Nu ska det laddas upp med banankaka och lite the i soffan innan dusch och säng. Då måndagen närmar sig med stormsteg tänker jag inte sitta här längre utan istället ta och njuta av det lilla jag har kvar av min första farsdag. Nedan ser ni lite bilder på presenterna och lite av min MMA utstyrsel, Grrrr...visst ser man farlig ut??? Over and Out!


Roligt med ett hemmagjort kort.

MMA



//Jimmy


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

åhhh vilka underbara presenter!!

Nice kort...hehe du ser farlig ut

2009-11-08   21:27:59    http://fantasiemma.blogg.se/
Anonym

Hej hej :) Jag har dock aldrig bott i kärra, du måste blandat ihop mig med någon :) Ja nicklas är min bror. Tack:) Det händer då och då att jag gör det :)

2009-11-08   21:33:21  
Martina

Var min kommentar över, glömde skriva namn ^^

2009-11-08   21:34:01    http://martinag.blogg.se/
Annette

Vad gulligt med Alissas fot på kortet..Nå hur känns det nu efter första fars dagen..??

Du ser galen ut ju..Dina motståndare måste ju springa när du kommer..hihihi.



Kramiz från en stolt Farmor och Mamma

2009-11-09   06:21:01  
-svantes mamma-

hihi mysiga presenter du fick! Inget slår ett hemmagjort kort :-)



Jaaa, visst bor jag där. Och skylten "hästhagen 1" leder in till mig! Vad gjorde du här borta då??? kram kram

2009-11-09   16:01:30    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback