Gårdagen...

Den värsta, stressigaste dagen på länge...det var igår det. Massa som skulle fixas, massa hemlisar ;) Hann även med en sväng till Ikea och träffade svärmor som förövrigt bjöd på smarrig lunch, tack Annette ♥
Efter Ikea åkte vi hem till min farmor & farfar och fika, sedan snabbt iväg och byta bil med Jimmy utanför SATS, innan mitt spinningpass körde igång. Men att få cykla var väldigt härligt, f*n vad jag älskar spinningen med Åse. På måndag är det advent-spinning med julklappsutdelning, lätt att jag är med!!! :)


Min sötis ♥


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hiih ja ni stresser järnet märker ja...hehe

shit va fin hon e på korten.

2009-11-28   13:14:48    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback