Nu är dom mina!

Lampan jag nämnde i det tidigare inlägget står nu fint och pryder fönstert i vardagsrummet. Igår var jag lite feg men idag kändes det bara väldigt rätt, så jag tog med mig tessan och åkte ner till Ikea. Kände även att "bollarna" har gjort sitt, så det köptes lite levande växter. Kanske inte helt min stil, eftersom dom säkert ganska snart kommer dö, men det känns lite mer "vuxet" med levande än med plast...eller hur?! ;)


Nu är dom mina!

Jag och Jimmy har även ängnat kvällen till lite pyssel här hemma. Bokstäverna är nu målade och hamnar nog på väggen ovanför Alissas säng imorgon, blir nog fint. Har oxå ramat in lite kort med små-ramarna jag hade och satt upp på tavelhyllan ovanför soffan.



//Jessica


Kommentarer
-svantes mamma-

så fint de blev!!! =)

2009-11-18   08:43:16    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback