Nu kör vi!

Det är en hel del som ska göras idag, och jag vet inte änns var eller med vad jag ska börja. Ska iaf försöka ta en sak i taget, så ska det nog gå vägen, men just nu känns det som att det kommer bli en lååång dag.
Varför ska man alltid göra allt i sista sekund?!

Nu slurprar jag i mig det sista av kaffet, sedan bär det av. Större delen av svenska folket antar jag julfixar där hemma idag, och förbereder inför första advent.


Lilla älsklingen sitter i detta nu och tittar på favoriten PIPPI...


Kommentarer
Diana ♥

Tror du skulle gilla min nya tävling! =) Tävling med My first room som säljer interiör och inredning för barnrum, väggord och väggdekor om ett presentkort för 300 kr att handla för i deras söta webbutik! Delta jättegärna! =) KRAM

2009-11-30   23:47:05    http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback