På väg...

Imorse vaknade inte Alissa förren vid 07.30, helt otroligt. Jag fick därmed en hel timme extra innan det var dax att springa upp och koka ihop lite välling. Nu sover plutten igen och mamma får dricka sitt kaffe och kolla på nyhetsmorgon i lugn och ro.
Vädret ser inte så lovande ut, så det blir nog att ta bilen ner till BVC om en stund. Idag har jag även planerat in lite städning här hemma...kan behövas. Måste verkligen ta tag i tvätten oxå...puh. Sedan när Jimpa kommer hem ska jag försöka sova en stund, ikväll väntar nämligen jobb. Det är mycket nu!!!

Hämtade förövrigt upp lite kläder hos Emma häromdagen. En body "rosa moln" som jag köpte på Me&I partyt för ca 1 mån sedan...haha. Är jag lat eller är jag lat?! Jag och Emma bor liksom typ 10 meter ifrån varann. Fick även köpt en body från Lundmyr of Sweden "Gullunge". Lissens "Pytteliten" är förliten och hon är juh faktiskt inte så liten längre.



//Jessica


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

ja vi bor för nära för att ses... skratt

Jag lovar dig att när vi flyttar så kommer vi träffas mer... skratt

Vill ha adressen till pinsam bloggen...hehe

2009-11-18   09:52:57    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback