Tummen ner för SMYCKA!

Jag var som sagt på SMYCKA i tisdags för att hämta ut smycket vi har beställt, ett handgjort halsband som det står Alissa på. Då var det inte klart, men hon skulle ringa så fort det hade kommit, vilket hon oxå lovade att det skulle göra i denna veckan.
Nej, hon har inte ringt, så idag ringde Jimmy upp och frågade om halsbandet hade kommit, då säger hon att det kommer på tisdag. Jimmy flippar över och skäller ut henne efter noter.
Vi beställde liksom ett jättefint halsband (i god tid) för att sätta på henne under ceremonin på söndag, och det var vårat ända krav när vi beställde, att det MÅSTE vara klart innan den 29/11. Jajjemen säger dom då, det är inga problem. Men nu får vi det 2 dagar efter ceremonin, då har vi juh fan ingen nytta av det. Varför ska vi lägga 600 spänn på ett halsband vi inte kan använda. Usch vad arg jag blev när Jimmy ringde upp mig och sa detta. Fick dörför åka till Allum och köpa ett annat smycke, men blev ganska nöjd med det jag hitta. Jimmy fick även "skällt" till sig 250 kr rabbat på Alissa-halsbandet och fick även ett annat barnsmycke helt gratis som plåster på såret. Mycket snällt av dom men fortfarande bedrövligt att vårat beställda smycke som vi så gärna ville ge henne på sin ceremoni inte kommer finnas på plats.



Detta halsband fick vi helt gratis, jättesött!


Kommentarer
Charlotta

Nu är jag nöjd, massa inlägg!! Usch va tiden går fort Alissa kan redan stå med stöd. Duktig!

2009-11-28   00:55:04    http://lottalemon.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

det är de minsta de kan göra på smycka för er. Fy fan för så dålig service

2009-11-28   13:15:25    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback