091001

Då var vi inne i oktober och idag var det riktigt kallt, brr. Det var nästan att vinterjackan åkte fram imorse när jag gick ut till bilen. Inte alls kul, men det är bara att inse, nu är det höst!
Dagen började med ett besök nere på BVC och vaccination för min lilla tjej. Första sprutan gick jättebra, hon rörde inte en min men den andra var värre, ajaj...det gjorde ont. Det var ganska jobbigt att behöva se lissen få så ont...lilla älsklingen. Som tröst har hon fått massa kärlek av mamma idag ♥
Efter sprutorna åkte vi ner till Media Markt, tänkte köpa en Pippi film för att lissen var så duktig men 149:- för en film kändes sådär när man får 5 Pippi filmer för samma pris på Barnens filmklubb, så vi handlar där istället.  Var även inne på Gallerix när vi ändå var nere på Bäckebol och köpte lite ramar som jag tänkte ha på våran list ovanför soffan. 5st för 45kr...ordpris 49kr/st, ett riktigt fynd! Får se när jag lägger upp kort på det...ska juh få in lite kort i dom först.
Imorgon kanske det blir lite mer shopping, en ny jacka och väska hade nämligen passat finfint :P Men vi får se vad Jessica Pärsika hittar...

Nu väntar sängen!
Just det, har fått korten som togs på vårat hem nu så dom kanske dyker upp här i bloggen snart ;)

Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hoppas du hittar massa fint idag :)

2009-10-02   17:43:49    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback