Lättad...

Gårdagen spenderades hemma hos Jenny och lilla Wincent. Svärmor, Sosso och dottern Alicia var oxå där. Det var himla trevligt att träffas. Vi fikade, Annette sydde upp bröllopsklänningen och det blev lite pyssel inför den stora dagen. Jag ska nog bli en "pysselmorsa" Inte för att jag är så duktig utan för att det är så förbaskat kul!
Framåt kvällen åkte jag till SATS och träffade PT Per. Jag fick ett program som passar mig och med det ska jag nog kunna uppnå mina mål med träningen, det känns bra! Mamma följde med och passade på att bli medlem hon oxå. När jag kom hem möttes jag av lite finbesök, Krille och Elin. Elin lämnade av lite "grejer" som jag ska fixa med inför lördagen...*hemligt hemligt*

Idag har jag inte känt mig något vidare bra så jag skippade cyklingen, vilket känns trist. Har mest bara myst med Alissa och tagit det lungt. Vid 16 tiden åkte vi bort till Jimpas jobb och jag fick en cakaocremé, det är verkligen ett måste varje gång...och sååå gott! När kunderna hade gått och allt var igen-bommat tog Jimmy lissen och åkte hem medans jag tog en sväng förbi b-plan...IGEN! Jag har haft lite smått panik dom senaste dagarna ang vad jag ska ha på mig på lördag. Som sagt, alla kläder i garderoben är juh för små. Så häromdagen köpte jag en klänning på MQ, den är iof svart men tänkte köpa någon rosa kofta över eller nåt. Men nu känner jag inte riktigt att svart lämpar sig, den är ganska kort oxå...visar juh förfasiken hela röven om jag böjer mig fram, not god! Så därför fick det bli något annat. Hittade en superfin klänning på Lindex, den är lila/rosa och är helt perfekt! Den fanns dock inte i str 36. Men eftersom skyltdockan hade samma klänning, bad jag om hon kunde kolla vad den hade för str...och sedär, min 36:a! Så nu äger jag en outfit, känns bra...jag är lättad!

Klänning Lila
Min nyinköpta klänning Pink Collektion som stödjer bröstcancerfonden!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

WOW va fin den va... åhhh jag vill se kort sen på hur fin du är

2009-10-30   00:13:01    http://fantasiemma.blogg.se/
Jessica

Jada, jag lägger nog ut ett kort på oss innan vi går =) Det ska faktiskt bli kul och göra sig fin...det händer juh inte så ofta nuförtiden.

2009-10-30   12:19:46    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback