Rent allmänt...

Ny vecka, då tar vi nya tag!
Dagen startade bra och ganska nyttigt men hur slutar den?! Jo, men ett glas sockersaft och choklad framför lyxfruarna. Trotts att jag hade djupa disskusioner i lördags med tjejerna om att jag mår dåligt över mina extrakilon som jag inte gått ner sedan graviditeten så fortsätter jag leva på samma sätt. Varför gör jag ingenting åt det...jag blir så trött på mig själv! På onsdag ska jag och Emma på info möte på SATS och får även en gratis träningvecka. Om jag tycker det är lika kul som senast jag träna på SATS så är det kanske möjligt att jag köper mig ett kort igen. Det finns "barnpassning" under tiden, PERFEKT!

Vecka 41 ser ut såhär...

Måndag: MVC efterkontroll.

Tisdag: F-grupp.

Onsdag: Den här dagen blir stressig, först teori för babysimmet sedan till SATS med Emma och tillsist hem för besök av en tjej som heter Elin som ska rengöra våran säng (en tjänst vi har fått gratis av Paul & Jenny) TACK ♥

Torsdag: Öppna förskolan på förmiddagen och sedan träffa världens sötaste Elin.

Fredag: Judas och Elin kommer hem till oss på middag.

Lördag: ?

Söndag: ?

Pratade med Jenny om ett besök hem till dom oxå men dag är ej bestämt än. Lissen vill träffa sin goa kusse ;D

Vad ska ni hitta på i veckan?


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

jag ska till kiosken ;)

Sen ska jag umgås med dig på SATS... hihi

Sen kommer Oliwers faster o kusin his i helgen.

Men vore kul o göra nåt nån dag också med dig o Alissa

2009-10-05   23:33:00    http://fantasiemma.blogg.se/
Jimmy

Glöm inte att Kristoffer & Elin kommer på fredag pussar

2009-10-07   11:45:42  
elin

hej gumman.. Ska ni till Paul och jenny på lördag eller? hade vart kul om vi kunde åka tillsammans :)

Ses imorgon, och på fredag, jippi!

Puss&Kram

2009-10-07   19:26:45    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback