Uppdatering...

I helgen har det inte blivit något bloggande pga fullspäckat schema.

Såhär såg helgen ut...

Fredag: Judas och Elin kom förbi på middag, vi åt tacos och drack gott vin. Framåt midnatt åkte även SingStar fram ;D
Dessa underbara människor tackade även JA till att bli Alissas faddrar vilket jag och Jimmy uppskattar väldigt mycket ♥







Lördag: Vi åkte hem till Jenny, Paul och lilla Wincent på lite kalas eftersom Jenny fyllde år dagen innan. Det bjöds på jättegod tårta :) Sedan hem till mina föräldrar där vi åt en tre-rätters italiensk middag *mums* och kollade fotbollen.
Någon mer än jag som är hallelulja-glad för att våran förbundskapten Lagerbäck avgår??


Förrätt...


Huvudrätt...


Efterrätt...


Söndag: Xtra lång sovmorgon för lilla familjen. Sedan tog Jimmy med Alissa och åkte iväg på äventyr så jag fick storstäda här hemma.

Nu ska jag ta med min lilla flicka och kanske bege oss mot b-plan!



Kommentarer
elin

Vi blev så himla glada att ni frågade oss!! överlyckliga!!

kram kram

2009-10-13   15:03:10    http://ellielack.blogg.se/
Anonym

Härlig helg med massa god mat!

2009-10-13   17:02:21  
Enrica

Roligt att ni tyckte om maten =)

2009-10-19   14:27:43  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback