Vecka 44

Äntligen måndag!!!
Så här ser det ut i min kalender...

Idag: 
Posta lite inbjudningskort ;)
Handla tvättmedel, kaffe och lite sånt tråkigt!
Träffa Jimmy på B-plan och köpa skor.

Tisdag:
BootCamp, tuff kondition och styrketräning i stationer! 18.30 kör jag ett pass ihop med Jimmy!

Onsdag:
Träffa en Personlig Tränare på SATS 18.00

Torsdag:
BVC 10.30
Öppna Förskolan
SatsCykling 45 min med Åse kl 17.30 *längtar*

Fredag:
Jimmy är ledig!
SatsBaby 11.00
Ullared med mamma & pappa!

Lördag:
Jenny & Paul gifter sig ♥
Bröllopsfest 16.00
(Alissa får sova över hos mormor & morfar)

Söndag:
Antagligen ganska bakis :-/

Ska försöka träffa Elin och kanske inhandla en outfit inför lördagen oxå men ej bestämt när, var och hur än!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

grymt att du kommit igång med träninge riktigt. Go Jessica :)

Men du... öppna e stängt denna veckan så du inte går dit i onödan. Du glömde skriva in att du ska till mig o säga hej med idag ;)

kram kram

2009-10-26   12:56:03    http://fantasiemma.blogg.se/
FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan!:)

Allt bra med dig?:D

Fin och väldigt bra skriven blogg du har;)(A)

Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg och säg vad du tycker;)(A)

Kram Denise

2009-10-26   19:39:17    http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback