Du får inte tappa dojjerna...

När jag var liten umgicks jag väldigt mycket med Linda Dahlén, vi startade ett band i hopp om att bli världsartister, shiit du hör juh själv. Linda skrev en låt som började såhär "Du får inte tappa dojjerna dojjerna...tralalala" Vi la ganska snabbt ner dessa planer...

Idag har vi haft Kristoffer på besök, det är Alissas favoritfabbo nämligen. Han hade med sig en liten present till lissen, ett par jättesöta lila dojjer...därav kom jag och tänka på det jag skrev ovan serrö.


Det var super kul att du kom förbi Krille och tack så jättemycket för skorna :)

Nu hoppar jag i säng för imorgon väntar jobb!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hehe jag som tyckte det vore kul om du haft band ;)

Fasen va söta skor!!

Lycka till imorgon!!!

kram

2009-09-27   00:39:37    http://fantasiemma.blogg.se/
-svantes mamma-

Oki... :) Låter som ett spännande jobb. Hoppas de gick bra på jobbet idag då!



Jag tycker de känns lite halvjobbigt att börja jobba igen. har varit ledig nu sen 4 november och man har ju vant sig med detta goa liv nu tycker jag. hehehe



Klart du får, då länkar jag dig med då :) kram kram

2009-09-27   19:51:46    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback