Morgonstund har guld i mun

Vardagsmornarna ser mer eller mindre likadan ut. Alissa vaknar och får mat i samma veva som Jimpa åker till jobbet. Sedan lägger jag henne i våran säng och vi sover vidare. På helgerna sker samma sak bara att Jimpa ligger kvar i sängen. Det är så mysigt när vi ligger där alla tre, och speciellt att titta på Lissen när hon sussar emellan oss. Det är kärlek det. Man får verkligen passa på och ta vara på alla dessa stunder, tillslut är hon så stor att hon inte vill ligga där längre.
Idag har hon bara på sig stl 62, hon växer ju sååå fort. Där har jag lärt mig en läxa till nästa gång, att inte köpa så mycket kläder i dom små storlekarna...hon hinner knappt använda det :(




Älskade Jimpa gjorde frukost till mig imorse ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback