Ingen rubrik

Första natten för Alissa i sitt egna rum gick finfint, hon nana så gott lilltjejen. Men efter att Jimpa åkte till jobbet flytta jag över henne i våran säng som jag brukar, så sussade vi en stund till.
Idag fick vi besök av min farmor och farfar. Det blev lite fika och småtjöt om allt mellan himmel och jord. Sedan var vi nere i lissens rum och kika lite och då såg farmor att vi inte hade köpt någon musikmobil ovanför sängen.
-Det måste ni ha! Så jag fick 500kr. Åkte senare iväg och inhandla en, tummen såklart.
Annars har denna soliga dag varit ganska lugn. Sitter just nu och ritar lite och lyssnar på Melissa Horn (gå in på youtube och lyssna, hon är helt underbar), kanske blir att jag ramar in teckningarna med ramarna jag köpte igår och hänger i Alissas rum...vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback