090903

Torsdag, vilket innebär öppna förskolan. En dag som denna var det lite en chansning att gå ner eftersom regnet låg i luften. Det är ju trotts allt en liten bit ner till öppna från Gerrebacka. Men det gick bra, vi klara oss.
Det känns väldigt mysigt att träffa andra mammor och bebisar, sångstunden är helt underbar. Jag ska som sagt bara lära mig sångerna, men det kommer väl.
När jag och lissen kom hem slappa vi till det i soffan, sedan gick vi hem till grannen Martina och dottern Savanna. Drack gött kaffe och tjöta massa. Det var väldigt trevligt =)
Nu är det åter slapp i soffan som gäller men funderar kanske på att hoppa i säng. Det är mycket som ska hinnas med imorgon bla frissan för min del, wohoo!


Nu avslutar jag detta inlägg med liter bilder på det bästa som hänt mig!




♥ Ä L S K A R ♥

Alissa 

Kommentarer
Martina

Vilka fina bilder vill också ha de på min tjej. Tack för idag kram

2009-09-03   22:52:17  
Emma, Oliwers mamma

Åhh hon e så ljuvlig Alissa!!

Du är grym på att fota nu ju...

kram

2009-09-03   23:36:01    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback