Äntligen Fredag ♥

Hej hej!
Då var det fredag igen och för oss mammalediga spelar det väl ingen större roll vilken dag det är, eftersom vi alltid är lediga och inte ser fram emot helgen på samma sätt som när man jobbar. Men eftersom helg ändå alltid är helg och Pappa Jimmy är ledig så är denna dag självklart veckans bästa.
Imorgon ska jag in och jobba en sväng, ska köra lite utbildning på vara nya stjärnskott. Men det är väl ändå synd att man inte jobbade idag när hela Landvetter och resten av Europas flygplatser är nerstängda, hade vart en garanterat soft dag på jobbet iaf, haha ;D

Idag gick vi upp prick kl 09.00 och har precis ätit en god frukost ihop jag och Alissa, så mysigt. På schemat idag står en prommis ner till torget, har ytterligare paket att skicka och får inte glömma att köpa sköljmedel.
Igår var vi ute på 2 st promenader och jag hittade en slinga som jag ska försöka ta iaf minst 1 gång om dagen, lagom med både ner och uppförs backar. Var även ute på en lite längre slinga framåt kvällen med mamma, Pojj och barnen, helt underbart!

Nu ska vi leka en stund innan vi beger oss iväg!

Have a najjs friday my friends!
P U S S   P U S S

Kommentarer
Elin

ÅHH Jessica nu är det mindre än en månad kvar tills vi flyttar, då kan vi gå på promenader tillsammans massor!! Längtar verkligen

2010-04-16   18:11:33    http://ellielack.blogg.se/
Jessica (Alissas mamma)

Ja nu är det inte långt kvar, och jag förstår att du längtar :) Ja det får vi göra :) Har inte vart i södra kärra på läääänge nu. Då kan jag visa var jag bodde större delen av min uppväxt (gården bredvid eran) :P

2010-04-16   23:27:36    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback