Snart ett besök hos frissan...

Hej mina kära solstrålar!
Hoppas ni mår bra idag :) Det är Torsdag och solen skiner här på fölvägen. Jag sitter med en kopp te (utan socker) och benen högt i soffan och tittar på Efter tio. Alissa springer som vanligt runt och pillar på allt hon kan få tag på.
Dagen bjuder på ett besök hos frissan för min del, skulle egentligen ha gjort det i tisdags men det fanns ingen tid ledig förrens idag. Så vi får väl se hur det blir i hövvet, ytterligare en NY frisör och jag HOPPAS verkligen att jag blir nöjd. Eftersom jag ändå ska till B-plan ska jag kika in på Intersport och Stadium efter ett par löparskor. Men helst av allt hade jag nog velat ha några från She Shop, dom har så himla söta skor. Där köpte jag mina inneträningsskor för många år sedan men som används än idag, och dessutom ser dom fortfarande ut som nya. Jag vet minsann hur man tar hand om sina grejer! ;D



New Balance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback