Helgen som varit...

Söndag kväll och jag är helt slut, det har verkligen varit en fullspäckad helg!

I fredags kväll fick jag hoppa in och jobba några timmar, men eftersom vi skulle upp tidigt och gå på mässa igår, och för att jag inte skulle komma hem allt för sent drog jag med mig Jimmy. Vi var klara till midnatt och allt gick jättebra. Tack för hjälpen älskling ♥ 

Igår lördag började dagen med en fantastiskt god frukost...pannkakor, mums vad gott. Sedan bar det av mot Svenska mässan och Baby♥Barn. Gick även över på FOTO-mässan en sväng.





Vi fyndade NS filt och byxor, samt Geggamoja mössa.

Efter en heldag på mässan åkte vi hem och vilade en stund innan det var dax att traska upp till Magnus & Anna. Vi grillade, eller killarna iaf medans jag och Anna drack vin. Framåt kvällen tittade vi på filmen UPP och åt Annas supergoda kladdkaka. Hade en supertrevlig kväll!


Påväg till grannarna Magnus & Anna!

Idag söndag tog vi alla en sovmorgon, vilket var GULD. Har mer eller mindre småfixat här hemma och vid 16 tiden åkte vi hem till familjen Oskarsson på middag. Ytterligare en dag med supergod mat. Kussarna fick även leka av sig lite med varann vilket var kul.


Påväg hem till kusin-vitamin.

Nu väntar sängen!
G O D   N A T T
♥ 


Kommentarer
★svantes mamma★

Åååh jag älskar NOVA STAR :)



Så fin mössa från GG oxå :) Alissa kommer klä fint i det. kram

2010-04-12   20:28:36    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback