Tisdag, onsdag och lite torsdag...

Två underbara dagar har jag och min lilla lisfis spenderat i solen. Igår åkte vi in till slottskogen och träffade Satu, vi tog en härlig promenad i det fina vädret. Sedan fick jag för mig att köpa nya skor, så vi packa ihop och åkte till Frölunda Torg. Är ganska trött på att gå i mina kängor nu och ett par tygisar hade inte vart helt fel, CONVERSE HELST. Hittade jag några?! Nej!!! Jag vill ha vita klassiker, men dom är slut överallt och även hos tillverkaren. Det är bara så typiskt. Jag får väl helt enkelt plocka fram mina "förra årets" Kawasaki tills att mina vita converse finns i butikerna igen. Men vi hade en jättemysig dag och det var kul att få träffa Satu med bebis :)

Idag var det återigen SOL och det är verkligen helt underbart, man blir på så glatt humör. Efter lite mys och bus i mammas & pappas säng gick vi upp och gjorde i ordning oss för en dag på B-plan, SHOPPING-DAX! Så fort värmen kommer är det alltid kul att uppdatera garderoben.
När vi kom hem gick vi upp till mormor och träffade moster Therese, Pirre och dodden. Fikade på nybakade bullar och när gubbarna kom hem tändes grillen. Alissa har fått krypa runt och leka, men tycker hon ska lära sig gå nu så att alla vita strumbyxor slipper bli SVARTA så fort hon är ute, haha...men det är så det ska vara, barn som leker ska inte vara rena!


Vintage solhatt
H&M 39:-


Tag 3 betala för 2 
Lindex 139:-


Sommarmysig pyjamas
Lindex 149:-


Linne H&M 29,50:-
2 pack strumpbyxor H&M 99:-


Låga 5 pack strumpor Cubus 79:-
Helt underbart skön BH Cubus 149:-


Britax solskydd till Alissas bilbarnstol Happyland 199:-


Ljusrosa tunika Gina Tricot 199- NU 49:-
Grå tunika Gina Tricot 149:- NU 49:-

DAGENS FAVORIT


"Skinn"jacka H&M 399:-
Jag är inte direkt skinnjacketypen, eller jag känner så iaf eftersom jag inte har ägt någon. Men i helgen som var lånade jag mammas och blev helt kär.
Den här föll mig helt i smaken och dessutom till ett oslagbart pris!

Det var onsdagens shopping det. Nu väntar jag bara på mina skor...
Hoppas dom kommer in snart, jag blir faktiskt ganska avis på att t.o.m Alissa har converse och inte JAG. Hade ett par röda men eftersom dom var något försmå och har stått och dammat i skohyllan i några år sålde jag dom.

Imorgon ska det postas brev/paket och det blir nog även en sväng förbi ÖF.
Vad ska ni hitta på?

Natti natti


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Klu me massa shopping :)

Kolla på tradera. De säljer massa nya vita converse där :)

Skinnjackan va j sktisnygg :)



Jag ska jobba imorgon. Sen ska jag posta saker jag med o så ska jag och Oliwer till Överby o köpa kuvert :)

2010-04-14   23:23:59    http://fantasiemma.blogg.se/
Jessica (Alissas mamma)

Aaa, jag har kollat och även budat på ett par nu. Men såg ett par som var uppe över 1000 spänn, helt galet...då väntar jag hellre och betalar 700 i butik. Kruxet är att jag är så osäker på storlek, vet inte om jag ska ha 37,5 eller 38...guuud vilka problem man har, haha!

2010-04-15   10:11:18    http://kackisen.blogg.se/
★svantes mamma★

Elefant pyjamaserna köpte jag till lilla Ebba när hon föddes. De är sååå sjukt söta!

2010-04-21   09:27:23    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback