MER shopping!

Skulle juh bara möta upp Tessan en snabbis idag, men det blev istället några timmar tillsammans och självklart lite härlig shopping. Det måste man väl få unna sig ibland?!


Fotvård från Kicks


Ljusgrå leggins Gina Tricot 99:-
Svart sjal/halsduk Gina Tricot 129:-
Som jag har väntat på dessa två plagg. Sjalen var jag ute efter i vintras med hittade ingenstans, den här modellen (hur ska jag förklara) går inte att knyta utan man virar den bara 2 varav runt halsen. Ljusgrå leggins har jag velat ha sååå länge, fint nu i vår/sommar istället för svart.


Hur mysig som helst!


Ljusrosa hoodie (som sträcker sig nedanför rumpan) Cubus 199:-


Klänning H&M 49,50:-
Tights Lindex 69:- NU 47,50:-


Kjol H&M 99:-

Förövrigt fick vi gjort det mesta på listan idag förutom JOBB, alla flyg är fortfarande inställda tyvärr.
Imorgon väntar nya projekt...

G o d  K v ä l l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback