Trevligt besök och en kvällspromenad

Söndag kväll och vi har gjort vårt för denna vecka, vad som nu återstår innan det är dags att hoppa ner i sängen är att mysa med lite tända ljus, varsinn Heineken och ett varmt bad. Vi ska nämligen på SPA alldeles strax, vårat hemmaSPA som vi alltid besöker på söndagskvällarna. Då blir det inpackning, ansiktsmask och hela köret för oss båda. När man har barn behöver man sån här kvalitetstid då det bara är jag och Jimmy UTAN TV ;D

Annars så har dagen varit lugn. Har haft besök av Alissas farmor och faster vilket var väldigt trevligt. Sedan lagade vi en god middag och tog framåt 19 tiden en härlig promenad (min dagliga slinga) Jag har nu applikationen RunKeeper på min iPhone där jag kan mäta sträckan jag går, även tid och i vilken hastighet jag har hållt. Vi testade den nu när vi var ute. Resultatet blev att vi gick 2,1 km på 29 min med en del kraftiga uppförsbackar måste jag tillägga.


Alissa med farmor i soffan och faster Johanna vid fika bordet ♥

Ojoj, nu springer klockan iväg...SPA here we come!

K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback