BVC och efterlängtat paket!

Hej mina kära vänner!

Någon mer än jag som la märke till att det faktiskt SNÖADE idag?! Vi är forfarnade lite mittemellan vinter och vår antagligen...vädergudarna kanske inte riktigt är överens.

Idag var det tänkt att jag och Alissa skulle promenera ner till BVC "10 mån-kontroll", men tyvärr vågade inte jag pga vädret och tog bilen. Lillskrutten vägde 9395g och var 74cm lång och förövrigt såg allt fint ut. När vi kom hem började jag med middagen och idag blev det svärmors berömda gryta, mums! Vi har typ alltid problem med att komma på vad vi ska laga så har du några heta middagstips så tycker jag att du ska dela med dig ;D

Nu för en stund sedan var jag nere på Candy och hämtade upp ett paket, ett EFTERLÄNGTAT paket!


Wiiie, äntligen ♥


Kommentarer
tessan

potatis, romsås och lax:) gott och jättelätt

2010-04-21   19:20:31  
Elin

Men så kan du ju inte skriva, vad är det i paketet?? blir jätte nyfiken :D

2010-04-21   20:24:54    http://ellielack.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

håller med.. vill också veta vad det är i paketet.

Snö... haha här har vi haft massa sol idag :)

2010-04-21   21:33:41    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback