Är en nöjd kund!

God kväll!
Visst är det härligt väder ute?! Jag är precis hemkommen från min dagliga prommis och det var riktigt gött. Nu sitter man här och zappar men det blir snart sängen, imorgon ska jag upp tidigt och åka in till stan på möte, jag är nämligen fackombud på jobbet och det är ett sånt möte jag ska på serrö. Men ser mest fram emot att träffa B, det var ju så längesedan nu.
Idag var jag som sagt hos frissan och jag blev MER än nöjd. Jag tycker alltid det är så svårt att hitta någon bra frisör som förstår sig på mitt krulliga affro men Catrin på Frisör Center (Nyöppnad på B-plan) är precis vad jag sökte, hon lyckades få till det exakt så som jag vill och gissa vad notan sluta på?! 200:-
Eftersom jag kom så billigt undan passade jag på att springa in på GT och köpa mig ett linne :)


Nu är det bara färgen som fattas, men ska man göra ljusa eller mörka slingor?!


Och såhär såg min outfit ut idag :)


Linne till mig och vantar till Alissa!

Ja just det, idag damp det ner en inbjudan i brevlådan, men jag berättar mer om vad det är imorgon...


Nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla på LYXFÄLLAN!
Tjing!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Shit va fin du va i din outfit.

Du måste gått ner massa. Du e gry :)



Jättefint me håret me o billigt värre ju :)

Jag tror på ljusa slingor så här på vårkanten mot sommaren.

2010-04-22   22:15:51    http://fantasiemma.blogg.se/
★svantes mamma★

Vad kul att du är nöjd! kram

2010-04-25   15:21:19    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback