P Å S K

G L A D   P Å S K
Visst har det varit en helt underbar påskafton med sol och värme?!

Fredagskvällen spenderades med dom bästaste som kom över på middag, vi grillade och bara umgicks. Alissa fick sig även en påskpresent av sina älskade faddrar.


Jättesöt jeanskjol och rosa UGG
Tack snälla Kristoffer & Elin, ni är bara så underbara ♥

När klockan närmade sig midnatt åkte jag till jobbet och stannade fram till 12.00 idag. Usch, jag var så tvärtrött när jag åkte hem, ögonen gick verkligen i kors, haha! Men det känns kul att kunna hjälpa till då det behövs. Man försöker alltid ställa upp så mycket det går. På vägen hem åkte jag förbi Allum och köpte en liten present till min man, ett par BB skor som han några ggr har gått och spanat på. Kände att jag allt fick köpa något eftersom han köpte ett påskägg till mig som jag fick öppna igår, hihi.


Min present till vänster, ett ägg fullt med godiständer. Det är mitt absoluta favoritgodis och jag brukar ALLTID klaga på att Jimmy köper för lite tänder när han kommer hem med godis. Nu har jag ett helt ägg fullt och dessutom var det jättefärskt ♥
Och till höger Jimpas nya skor. Tycker dom ser lite barnsliga ut på kort men dom är verkligen skitsnygga på!
Scorett 699:-

Efter några timmars sömn för min del idag gick vi hem till mina föräldrar på middag. Lammstek med färska rotfrukter, och till efterätt cheesecake. Jättegott! Och som vanligt på lördgar kollade vi på Millenium. Alissa somnade vid 20 tiden och nu när vi skulle hem kändes det så synd att väcka henne så hon fick ligga kvar. Men tror inte hon klagar, hon har både egen säng och eget RUM hemma hos mormor & morfar.



Dett fina set låg i påskägget från mormor & morfar!


Hoppas ni alla har haft en bra kväll!
K R A M


Kommentarer
Elin

Tack för en jätte mysig kväll i fredags. Som du kanske läst har jag blivit JÄTTE sjuk :( söt klänning hon fått av morföräldrarna sina!! hoppas vi ses snart igen. puss och kram

2010-04-04   09:56:21    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback