Amor Vincit Omnia

Hej alla goa och glada!

Igår kväll efter jobbet så åkte jag hem till mamma och pappa där mina fina älsklingar också var. Mamma och Jimmy beställde lite vin till resan ner medans jag och Alissa somnade så gott i Alissas nya rum (mitt gamla). Vid 23.30 blev jag dock väckt av Jimmy och det var dags för hemgång. Alissa fick sova vidare, synd att väcka henne.
Idag vaknade vi upp utvilade och pigga för att äventyra på min lediga dag, hämtade upp Lissen och sedan åkte vi hem till Satu och fick se lägenheten och självklart lilla sötnosen. Jisses, kan inte förstå att Alissa också varit så liten...var har tiden tagit vägen?! Emilio var iaf det sötaste och att skaffa en till bebis NU lockar kan jag säga, hihi. Åhhh han var juh sååå söt!!! Fick tyvärr inte med mig kameran så kort kommer väl nästa gång.
Efter Frölunda åkte vi hem till Alissas farmor på middag, som vanligt underbar mat och massa skojigt att leka med för Alissa.
Nu är vi då hemma och Alissa somnade som en stock, Jimmy har åkt till Kristoffer i garaget medans jag sitter här. I brevlådan hittade jag nyss en inbjudan till årets kräftskiva här på gatan, wiiiie så skoj och även 2st tygpåsar jag köpt på Tradera.


Hörs imon!
K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback