Saknat mig?!

H E J

Det var ett tag sen, men nu är jag tillbaka. Har haft ganska mycket dom senaste 2 veckorna. Jag har nämligen börjat jobba heltid medans Jimmy nu är hemma med Alissa. Det var mycket jobbigare än jag trodde, jag är helt slut när jag kommer hem...jag kan inte minnas att det var så jobbigt att jobba men tydligen var det så. Jag har inte vant mig riktigt än helt enkelt. Jag jobbar feb ut, sedan är jag ledig igen, eller ledig och ledig ;)

Under denna tid jag inte har uppdaterat bloggen har det hänt en del. Vi har vart på bio (Me & Jimpa) Det är inte varje dag det händer nuförtiden, men eftersom jag fick ett presentkort på SF i julklapp av chefen så lämnade vi bort Lissen en kväll och gick på restaurang och sedan bio, SNABBA CASH. Underbart!

Men den största nyheten är att vi har...KÖPT ETT NYTT HUS! Jag fattar knappt att det är sant, men det är det. Vi har i ett ganska bra tag vart på jakt efter ett "gult hus" som vi kallar det här uppe i Gerrebacka. Dom är byggda 07 och därför ej så ofta till salu. Men eftersom vi har haft kontakt med en mäklare som säljer mycket av "skokartongerna" har vi fått förtur när det nu blev ett till salu, han visste mycket väl om att vi var ute efter ett sådant hus. Vi fick en privat visning och vi hann inte änns se övervåningen innan vi sa dom där magiska orden "Vi tar det" Vilken underbar känsla det är när man kommer in och det bara känns så rätt. Igår skrev vi papper och som det ser ut nu flyttar vi den 1 juli, dagen efter Alissas 1års dag.

Varför vi vill flytta från vårat nuvarande hus beror på att planlösningen inte passar oss om vi skulle få fler barn. Annars älskar jag fölvägen, känns tråkigt att flytta härifrån men som tur är flyttar vi inte så långt...ca 400m :P

Visst var det en kulig nyhet! Nu får ni följa oss i alla förberdelser inför flytt m.m.

K R A M

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Åhhh va kul att du uppdaterade. Jag har längtat.. hihi !!

Jag är sååå glad att ni fått ert efterlängtade boende. Håller med om planlösningen på Fölvägen. Jag om nån vet vad ni pratar om... hehe!! Eller hur?? hihi

Ska bli spännande att följa allt nu :)

GRATTIS GRATTIS!!!

2010-02-13   23:48:45    http://fantasiemma.blogg.se/
elin

hej på er!! Grattis mina vänner!! låter helt underbart. När ska vi ses? vi saknar er och måste prata en massa nu när vi också ska flytta till kärra :D puss och kram

2010-02-14   21:01:52    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback