Torsdagens nyheter!

Nu är min sista vecka på jobbet snart aklarad och jag går åter igen tillbaka på min mammaledighet. Det känns bra att få umgås med min lilla sessa igen, saknar henne så otroligt mycket på dagarna. Men samtidigt lite tråkigt att inte få jobba. Men till hösten slänger vi antagligen in lisenfisen på dagis och jag börjar väl så smått jobba som normalt igen, och DÅ JÄVLAR BLIR DET ANDRA BULLAR ;)

Idag var jag egentligen ledig, men hoppade in en stund iaf. Det är alltid lika kul att få jobba med Johanna och äta SUSSI :)
Imorse fick vi reda på att en grind hade "pajjat" och att det var fritt fram att klampa in på flygplatsen för obehöriga. Det tyckte nog dom flesta var ganska obehagligt. Vi är som ett eget folk i ett egen liten värld härinne och när det då kommer in folk som inte hör hemma här känner man sig inte riktigt säker på jobbet. Men det löste sig och några kärnfysiker kunde konstatera att ingen hade lyckats ta sig in genom att det ej fanns några spår i snön, haha...bra tänkt där gubbar! 

Nu under eftermiddagen/kvällen har köparna på vårat hus vart på besök och alla papper är nu påskrivna, vårat älskade hus är officiellt SÅLT!


Slänger in en bild på my babygirl

K R A M


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hehe tur de e snö så man kan se eventuella spår...haha

Jaså ni har sålt... nice :)

2010-02-25   23:21:38  
Annette

Grattis till hus försäljningen..

Hoppas Sessan kunde ha klänningen..

Kramiz

2010-02-26   06:28:50  
★svantes mamma★

Grattis till försäljningen! :)

SÅ söt liten badtjej.... kram

2010-03-01   15:26:28    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback