5 dagar kvar...

Ännu mera snö! Visst är det mysigt, men nu börjar iaf jag smått tröttna och vill ha VÅR! Känner inte ni detsamma?!

Denna onsdag började med en härlig sovmorgon, det är så UNDERBART att ta in Lissen i våran säng när Jimmy åkt till jobbet. Vi varvar lite sovpauser med bus och SvtB tittande ♥
Jag måste passa på och gosa så mycket jag kan nu, nästa vecka börjar jag nämligen jobba och Jimpavimpa får vara hemma. Han sitter och planerar vad dom ska hitta på för skoj och visst blir man lite avis. Men han kommer klara det galant, mina 2 älsklingar kommer att ha så mysigt ihop!

Efter våran långa gosiga mysmorgon kom mormor och g.morfar på besök, mycket trevligt. Nu är vi åter ensamna och att gå ut på en promenad lockar inte i det här vädret tyvärr. Det blir en lugn dag här hemma istället.

Hörs senare!
K R A M ♥


Kommentarer
24 år och snart pappa

hej. Man tackar och bockar för den fina kommentaren som du slängde in i inlägget :) tacksam för det!

Det kommer ju bli mkt roligare när sambon har halva tiden av graviditeten då har man mkt mer att skriva om :) hoppas du blir en trogen läsare!

2010-01-27   18:36:36    http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback