Mån, tis, ons...

Redan onsdag, dessa tre första veckodagar har gått väldigt fort. Här kommer en liten uppdatering om vad jag har haft för mig...

Måndag: Först personalmöte på jobbet, sedan hem till Johanna och Liv. Hade en helmysig eftermiddag uppe i lilla Bollebygd ♥


Alissa & Liv i sina vagnar!



Lite shopping blev det naturligtvis oxå, bokstäverna och skålen fick jag med mig hem från butiken där Johanna jobbar. Förra gången köpte jag dessa hjärtan som hänger så fint i köket.

Tisdag: Min älskade Jimmy fyllde 25. Men medans han var på jobbet åkte jag och Therese till Kungälv och köpte en ny overall till Alissa. Blev väldigt nöjd!!!



Fanns även i rosa men kände att svart och guld-dragkedja var lite tuffare :P
Lindex 299:-

När jag och Lissen kom hem åt vi en mumsig middag ihop med födelsedagsbarnet innan han åkte iväg och träna. Fram tills att han kom hem igen hann jag fixa lite här hemma...

Jimmy busar med Alissa innan träningen.




Världens mysigaste kväll ihop med min 25 åring ♥

Onsdag:
Det är inte ofta Alissa sover i våran säng men i natt vaknade hon och var jätteledsen i sitt rum, och då är det klart hon får sova bredvid mamma och pappa.
Finns det något mysigare än att vakna upp bredvid dom man älskar?! Så startade iaf denna onsdag.
Vid 12 tiden kom mormor och vi åkte ut till Ytterby och hälsade på Hjördis. Efter det åkte vi till B-plan och jag köpte med mig 2 fina plagg från GT. Blev även en sväng in på Coop och middagshandling, idag tacos.

//Jessica


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

va fräck overall :)

Snygga bokstäver med :)

Mums me semla.... jag vill me ha semla... hihi

2010-01-13   22:43:01    http://fantasiemma.blogg.se/
★Svantes mamma★

Måste säga att jag gillar din stil på att ta foton... :) Jätte snyggt!

2010-01-14   20:04:30    http://nykick.blogg.se/
elin

vad mysigt det lätt!! :) saknar er så!! och vill se lilla lissen som nu kryper :D kram på er

2010-01-15   16:11:17    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback