Inne eller ute?

G O D  K V Ä L L 

Jag antar att dom flesta sitter klistrade framför handbollen i detta nu, det gör jag. Har precis mölat i mig en pizza och massa cola med min kära syster, usch va mätt man kan bli, men gott. 

Dagen har vart bra trotts att jag har varit väldigt trött. Var hemma strax efter 03 inatt efter några timmars utbildning med 2st nya medarbetare. När Alissa vaknade vid 8 tiden imorse var man inte alltför tuff, som tur var somna hon om efter lite välling. Vid 13 kom Tessan på besök, vi fika på goda bullar som hon hade köpt med sig och senare när Jimmy kom hem åkte jag och Tess till b-plan och köpte oss nya kängor. 


Nu är man med på "innelistan" när det gäller skor igen!

Hoppas ni får en bra kväll!
Kram


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

shit va snygga boots.... jag fick liknande i julklapp av jimmy som inte passa min fot... sååå lessen e jag. vill ju ha såna

2010-01-20   10:24:59    http://fantasiemma.blogg.se/
Zatu

Nu bloggar jag igen gums så hojta på msn om du vill ha lösenordet :)

Kramis

2010-01-20   23:31:01    http://zatuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback