Paus...

Hur mår ni mina vänner?! Jag har haft den mest hektiska veckan på riktigt länge. Har jobbat som en tok, kom hem för några timmar sedan från jobbet där jag har spenderat dom senaste 28 timmarna. Men det har gått jättebra trotts att jag var helt färdig där på slutet, jag är inte riktigt van vid det där än. Är bortskämd här hemma. Men snart är det februari och då ska Jimpa vara pappaledig och jag ska äntligen få jobba lite med Johanna, som jag har längtat.

Förövrigt har jag missat en del här i blogg-världen, har precis suttit och långläst alla inlägg från favvo-bloggarna, det tog sin lilla tid. Men nu är jag åter igen uppdaterad i vad som hänt :) I förra veckan blev jag framröstad till VECKANS BLOGG i Sias blogg. Med det fick jag skriva ett inlägg som Sia skulle lägga upp på sin blogg. Jag har tyvärr inte skrivit något än, men är på G. Senast imorgon kväll skickar jag inlägget till Sia. Förlåt så mycket för dröjandet!

Nu sitter man här i soffan och tittar på premiär avsnittet av Lets Dance. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker än, men blir antagligen fredags-nöjjet framöver :P

//Jessica

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

vi mår bara bra.

Men har saknat dina inlägg, fast jag visste ju varför.. hihi

2010-01-09   18:44:40    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback