The weekend...

Hej alla söta!

Här kommer en liten uppdatering om vad vi har sysslat med i helgen...

F R E D A G

Fredagskvällen spenderades här hemma med mysiga vänner på besök. Vi åt middag, drack vin och kollade på Let`s Dance. Lissen var med ända fram till 21, sedan somnade hon så gott i sin goa säng ♥





L Ö R D A G

Större delen av våran lördag bestod av städning och åter städning här hemma. Det behövdes, men som vanligt när vi håller på och röjjer här hemma dyker nya ideér upp, och det slutade med att vi åkte till IKEA. Inget inhandlades dock, men det kommer ;P
Ingen som är intresserad av en dubbelsäng, 2st sängbord och matchande byrå i ekfaner? Har även en "tv-bänk" med tillhörande hylla, soffbord och byrå i ekfaner (Samma serie) Allt från IKEA!
Hojjta till isf!

Klockan 22.45 åkte jag till jobbet, DEEP på BLX, YEAH! Men det gick skitbra med dom nya killarna jag hade med mig, dom fick allt jobba :P

S Ö N D A G

Sovmorgon för min del, Jimmy gick upp tidigt med våran fina dotter. Vi har inte gjort mycket, slappat framför tv:n, lekt med lissen och KÖPT EN NY DAMMSUGARE. Våran gamla var inne på sista versen. Den köpte jag när vi bodde i våran etta för lääängesedan, men nu har den alltså gjort sitt och får flytta in till garaget.


Våran gamla...
Kommer dock sakna den pga "sätta på/stänga av" funktionen på handtaget och att den är väldigt liten.




Och här har vi den nya skönheten, riktigt läcker!
Electrolux ultrasilencer, och jag måste nog erkänna att det är en enorm skillnad från våran gamla. Den är tyst, snygg och en jävla kraft.
*Rekomenderar*

Under kvällen lämnade vi bort Lissen till mormor, jag och Jimmy drog oss upp till Magnus och Anna. Vi spelade TP, kollade film och fika på gott te och mumsig sockerkaka som Anna bakade.
Vi fick även med oss en hissgardin hem, likadan som jag kollade på IKEA igår och som dom inte behövde. Kunde inte hålla mig och satte upp den med en gång.



Nu är klockan jätte-jätte-jätte mycket och ska nog lägga mig, ska upp tidigt och hämta hem min dotter, sedan får vi se vad morgondagen bjuder på.

G O D  N A T T


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

ja de e grymt me ny dammsugare. Tråkigt o lägga pengarna på men värt det...hehe



Ojoj göra om... va nu???

2010-01-25   00:57:14    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback