Från igår...

Slänger in ett snabbt inlägg om gårdagen...

Jag och Alissa var som sagt hemma hos mina föräldrar, vi käka smörgåstårta, kolla på Lets Dance och gosa med Dogge.


Mums! Tack mamma ♥


En spökhund! Nejdå, det är bara Douglas, världens snällaste!
Alissa drog han i svansen och skrattade, haha...galna unge :P



Hade även en liten fotosession under kvällen...


IGÅR FYLLDE ALISSAS KOMPIS LIV 1 ÅR
OCH IDAG FYLLER LIVANS MORMOR OCH MIN CHEF ÅR, GRATTIS!

Happos ni får en FAB lördag!
K R A M


Kommentarer
Anonym

TAAACK hälsar Liv, hon va så nöjd igår, men det va så mycket barn och så mycket folk så det blev lite mycket. När alla hade gått så stensomna hon. Vi ses imon! Va skoj, kör försiktigt, det bjuds bara på lite fika, men hoppas ni kommer för Liv vill leka med Alissa.



Natti natti. kram

2010-01-30   23:35:21  
Johanna (Livs mamma)

postar från mig det ovan!

2010-01-30   23:36:35  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback