Välkommen 2010

Nyårsafton blev en lugn sådan för våran del. Nu har vi barn och man kan inte röjja på som förr. Men vi hade en helmysig kväll med trevligt sällskap, god mat och Nintendo wii. Alissa och Wincent sussade så gott vid tolvslaget, väldigt skönt att dom inte vaknade av allt oljud.
Framåt 1 tiden avslutade vi kvällen och rullade hem. Krille & Elin följde med och sov över. 
Imorse vakna Lissen vid 9, åt och somnade om i våran säng. Men när hon sedan vaknade andra gången kom Elin in och hämtade henne och jag kunde sova vidare, gick inte upp förren vid 12 *skööönt*













GOD FORTSÄTTNING...


Kommentarer
★Svantes mamma★

Grattis! Du vann veckans blogg :)

Om några dagar så vill jag ha ett mailat inlägg med lite bilder osv som jag lägger upp på min blogg. :)



kram kram

2010-01-03   12:35:17    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback